In veel gevallen worden gegevens op verschillende plaatsen opgeslagen. Een voorbeeld: de gegevens van uw klanten zijn opgeslagen in uw CRM systeem, maar ook in Outlook. De gegevens van uw personeel zijn opgeslagen in uw personeels-informatiesysteem, maar voor het versturen van een mailing moeten deze toch worden overgetikt. Zo ontstaan op diverse plaatsen lijstjes, bestanden en administraties die geen onderdeel vormen van een centraal systeem. Het onderhouden van die gegevens is een frustrerend en tijdrovend karwei.

Eén van de mogelijke oplossingen die Apada biedt is het schrijven van “koppelingen” tussen uw verschillende administraties.  U beheert uw klantgegevens in uw CRM systeem, uw personeels-gegevens in uw personeels-informatiesysteem en de koppeling zorgt ervoor dat de wijzigingen worden overgenomen naar uw Outlook, uw PDA, of voegt de gegevens samen in een bestand voor uw mailing. En dat bespaart uw organisatie veel werk en daarmee geld!

Hoe kan Apada u nog meer van dienst zijn?
Apada koppelingen

Koppelingen

Apada
Apada